Administrativ samordnare till Mjölby!


Administrativ samordnare
För kunds räkning söker vi en Administrativ samordnare till kontoret i Mjölby. Vår kund är en utbildningsanordnare.

Kvalifikationer utbildning


Eftergymnasial utbildning inom projektledning/administrativ samordning/HR*, alternativ högskoleutbildning om minst två (2) år med samhälls-, pedagogisk-, beteendevetenskaplig eller ekonomisk inriktning.
* Med eftergymnasial utbildning inom projektledning/administrativ samordning/HR avses här en person som slutfört en gymnasieutbildning med godkända resultat och genomgått en specifik utbildning inom projektledning/administrativ samordning/HR oavsett utbildningslängd.
 
Kvalifikationer arbetslivserfarenhet


Minst fem års dokumenterad erfarenhet av att samordna och koordinera verksamheter som t.ex. vuxenutbildning, arbetsmarknadsutbildning, SFI eller gymnasium.
Vana av schemaläggning är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där engagemang, ansvarstagande, initiativ- och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper.

Anställningsform/Varaktighet

Tjänstens omfattning:
Deltid, 50%

Start: Oktober
Ort: Mjölby

Lön
Enligt överenskommelse

Övriga upplysningar

Till följd av lagen om lämplighetskontroll ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning.

Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag! För frågor, maila till martina.randrup@lejonetpartners.se

Lejonet och Partners AB erbjuder genom sitt unika utbud av tjänster kommuner och företag möjlighet att spara pengar, men också att utverka bästa möjliga verksamhet till högsta möjliga kvalité. Vår personal är välkända i kommuner, landsting och det privata näringslivet. Lejonet och Partners AB är leverantör till många svenska kommuner men även till sveriges största privata utbildningsbolag.
Rekrytering - Personalförsörjning - Karriärändring - Verksamhetsledning - Organisation
 

Ansökan