Konsultkoordinator

Lejonet och Partners AB erbjuder genom sitt unika utbud av tjänster kommuner och företag möjlighet att spara pengar, men också att utverka bästa möjliga verksamhet till högsta möjliga kvalité. Vår personal är välkända i kommuner, landsting och det privata näringslivet. Lejonet och Partners AB är leverantör till många svenska kommuner men även till sveriges största privata utbildningsbolag.

Rekrytering - Personalförsörjning - Karriärändring - Verksamhetsledning - Organisation

Lejonet & Partners AB är huvudleverantör till Stockholm Stad när det gäller bemanning. Vi växer stadigt så därför söker vi nu en konsult ansvarig till vårt kontor i Stockholm.

I rollen ingår daglig kontakt med både befintliga kunder och konsulter. Arbetet handlar mycket om att bemanna ut personal hos våra befintliga kunder, rekrytera personal till vår vikariepool samt en del administrativt arbete med vårt bemanning system.

Meriterande för tjänsten är en Hr bakgrund och vi ser gärna att man har arbetat mot skolaoch förskola tidigare men det är inget krav.
God vana i exel,  word och bemanningsprogram.

Tjänsten är heltid och skall tillsättas omgående. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter då Stockholm är under uppbyggnad.
Arbetstider är kontorstider 07.00 - 15.30.



Maila din ansökan till
david.huseby@lejonetpartners.se

Vid frågor ring :
David Huseby
Operativ Chef
0761-910492

Ansökan